luni, 2 martie 2009

minunat...


este cat se poate de minunat... cu " " de rigoare. azi am aflat si eu ca ieri a fost de fapt 1 martie. foarte tare. eu aveam superba impresie ca inca suntem in februarie... ceva de genu 24-25...cam pe acolo. se pare ca am reusit sa raman blocat in timp in cazu asta :))

din pacate iar nu m-am tinut de cuvant cu o don'soara si nu am facut ce trebuia sa facem pe 1. da' nu este numai vina mea. trebuia sa ma anunte si ea ca e 1...ca sa facem ce aveam planificat.

asa... acu' revenind... nu am mai scris pentru ca mi-a fost mult prea lene. da' pot sa va zic ce am facut in ultimele zile... ar fi cam asa:
trezit...la orice ora... nu conteaza...depinde de zi.
fumat
baut cafea
intrat pe mess
idle pe mess
jucat wow (aici nu e vina mea...ci a unui coleg.. m-a rugat sa il ajut sa isi creasca minunatul caracter)
fumat in timp ce jucam
baut apa
baut suc
iesit la cafea si optional mancare in trattoria.
uitat la coleg cum se joaca wow.
pe undeva pe acolo mai ajungeam si la facultate :-"

cam asa au decurs ultimele mele zile. nu ma mira ca nu stiu in ce zi sunt :))
astept invitatii prin locuri noi sau vechi, de la persoane care ma cunosc si care doresc prezenta mea langa ele. pupic.

P.S. a venit primavara...mm :-w :-L

4 comentarii:

gioie spunea...

o amica/prietena credea ca azi e 1
:))

hybrid4u spunea...

i-ai luat mah ghiocei macar?

eu_anca spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
nechi spunea...

nup. nici vorba de ghiocei. nu imi plac. mi se par foarte naspa.