luni, 16 februarie 2009

stiri...

stiri inspre mare. am facut cu trenul 6 ore din bucuresti pana in constanta. a murit locomotiva. a trebuit sa stam destul de mult timp pe loc. probabil din cauza crizei s-au hotarat sa faca reduceri de personal la capitolul locomotive. foarte tare. romania.

stiri de la mare... sunt la mare. taclalele au intrat in renovare de astazi (16 feb 2009). nush ce dracu vor sa faca. capucino din vama e ok. e cam racoare p'aici. in epoca e gol si un nene era sa isi sparga scafarlia. tot acolo am dat de un nene din vama inapt. ma mira ca m-a tinut minte. spre norocu meu a stat putin la masa. pizza este la fel ca de obicei... destul de bunicica (la pretul pe care il cer). o sa plec azi in mangalia da' promit ca o sa revin in cta sa iesim la cafea... o sa va anunt. keep in touch. pupic

6 comentarii:

gioie spunea...

pai sa ne anunti.

Unknown spunea...

Ai uitat să spui: în afară de weekend (= sîmbătă, uneori vineri), nu ai unde bea o bere după 12 noaptea (uneori 11)

nechi spunea...

foarte adevarat. de'asta o sa plec repede inapoi in bucuresti :P

Anonim spunea...

buey, de ce induci oameni in eroare. in taclale se izoleaza peretele din spate ca se plangea moshu de zgomot, da nu-i inchis. adica noh, asta se intelegea de la tine.

nechi spunea...

femeie... eu am fost duminica acolo (15 feb) si am vrut sa intru...da' clanta era rupta... si era un afis pe geam care scria: renovare 16 feb

Anonim spunea...

clanta e in continuare rupta :D in spate intr-adevar mai au un pic de lucru...da primesc clienti