joi, 12 februarie 2009

again...


mda... aseara iar am iesit din minunata capitala pentru a bea un suc cu adorabilii mei colegi. de aceasta data... (ca si data trecuta mai spre final...) ne-am hotarat sa mergem in sinaia sa bem un zuc si o cafea. zis si facut. ne-am urcat 6 in masina si am mers asa pana un pic dupa ploiesti unde am scapat de un pasager... l-am transferat in alta masina. pe scurt am ajuns in sinaia cu doua masini. mergem noi la punctul de reper... minunata shaormerie de la sensu giratoriu. aia de acolo. aia din zona hotelului sinaia. ajunsi acolo...bagam repede ceva sub nas si incepem sa belim ochii in jur dupa locuri deschise pentru a bea o cafea si un zuc la ora 2 dimineatza. culmea... nu era niciunul. singura chestie pe care am gasit-o deschisa...cu ospatari care dormeau... a fost minunatul si apoi mai putin minunatul red queen. minunatul pentru ca am mai fost acolo o data si ne-am amuzat, cum ne-am amuzat si de aceasta data. mai putin minunatul pentru ca mai nou... au limita minima de consumatie de pers...si anume 35 lei/pers. nu ma mira ca nu au clienti. da' noi am scapat ieftin...fiecare cu ce a comandat. ne-a inteles ospataru.

si uite asa am ajuns noi sa bem suc si cafea in afara bucurestiului...iar... pentru ca nu ne mai ajunge nici macar capitala :))


aici gasiti mai multe informatii despre aceasta tehnica de dansat daca se poate numi asa. luati aminte si invatati pentru ca poate fi foarte folositoare :P

pupic.

Niciun comentariu: