sâmbătă, 7 februarie 2009

ceva e putred...


mda... nu-mi place. m-am trezit ieri dim...soare, lumina, ora 2 ziua... ok inteleg... printr-o minune m-am trezit cand era soarele pe cer. curios. da' ceea ce m-a deranjat a fost ca pasarile ciripeau. da. pasari. nu pizde, vulve, gaoaze, stoarfe, vaginuri, gauri etc. ci pasari. la propriu. cu cioc si pene. chestii extreme. cum plm sa cante mah??? in februarie? unde mm e zapada aia care trebuia sa fie?
unde plm e viscolu'? frigu pulii. ploaie macar. nu frate, nu. tre sa fie vreme de luna mai. plm. azi am iesit in tricou din camin. puteam foarte lejer sa ma urc pe camin si sa fac "plaje". ma cac in ea de treaba. trebuia sa fie frig. sa fie nameti intregi. sa am unde sa ma duc la munte. unde cacatu' meu mai e acu zapada la munte? unde? dumnezeii si cristosii ei de treaba. asta e nesimtire totala. e de cacat. daca tot e vreme de mai/iunie... unde plm sunt ciresele atunci??? sunt in pula cu satelitu'.
gata. mi-am spus of'ul. pupic

4 comentarii:

hybrid4u spunea...

in danemarca era putred mah!

cred ca pizza aia ti-a picat aiurea...

Anonim spunea...

la munte e zapada...tre sa te uiti la meteo. Anu trecut in aprilie, am plecat din Buc in tricou si am ajuns in Retezat unde era zapada pana la genunchi...

eu_anca spunea...

Da, Maco. Ai dreptate. La munte este inca zapada. Dar temperaturi de 15-18 grade in februarie...sa fim seriosi...chiar nu e normal. Iar pana termina Nechi sesiunea, s-ar putea ca nici zapada sa nu mai fie, daca vremea continua in ritmul acesta.

nechi spunea...

@hybrid: io cre ca tu esti geloasa ca nu ai mancat pizza cu mine si de fapt ma vrei si nu mai ai rabdare pana o sa ma vezi. si cre ca o sa sari pe mine si o sa incepi sa infuleci din mine. cre ca de-asta nu vin in cta prea curand.
@anca si maco: mai e zapada. f adev. da' nu o sa mai fie :(