marți, 3 martie 2009

dhaaa....

leapsa primita de la nikoxz

sa incepem:
Sunt: n'zeu.
As vrea ca: babele sa nu mai puta in autobuz.
Pastrez: o tigara pentru dimineatza
Mi-as fi dorit: sa am o masinutza cand eram mic pe care sa o conduc (nu va ganditi la una cu telecomanda...ci la una in care sa stau.. nu am avut parte de asa ceva)
Nu imi plac: inaptii si manelele
Ma tem: de propria minte.
Aud: Lil Wayne - Lollipop
Imi pare rau ca: nu pot fi in mai multe locuri in acelasi timp
Imi place: de mine, chitara, muntele, muzica in general, poze, biliard/snooker
Nu sunt: urat si manelist.
Dansez: cum pot si cand pot si cu cine pot.
Cant: cu orice ocazie.
Niciodata: nu m-am sarutat cu un baiat.
Rar: gasesc fete care sa mai gandeasca un pic. Mai ales inainte sa deschida gura.
Plang cand privesc:... nush... depinde de starea de spirit. Si NU plang cand privesc: o bere, fata, ceva ce merita urmarit.
Nu imi place de mine pentru ca: uneori incapatanarea imi incetzoseaza gandirea.
Sunt confuz: cand aud/primesc doua sau mai multe chestii/idei care se bat cap in cap.
Am nevoie: de cineva langa mine.
Ar trebui: sa ma duc la dentist joi la 5 jumate. sper sa nu uit.

buuun... toate bune si frumoase. cine vrea leapsa poa' sa o ia. pupic.

5 comentarii:

gioie spunea...

eu am fost azi la dentist:-<...mi-a facut o anestezie locala de mi-au amortit si muschii oculari din partea stanga...am fost chioara o ora:)

nechi spunea...

foarte fain. inseamna ca te-ai distrat de minune.

gioie spunea...

da...mai ales la intoarcere.

boboque spunea...

ba amarule... tu stii ce e aia o leapsa? :)

leapsa o primesti, nu o iei de buna voie.

nechi spunea...

sa-mi mananci amaru' jeane. p'asta am primit-o :)) pe ailalta am furat-o