duminică, 29 martie 2009

na dracie!

exact cum ma asteptam. s-a modificat vama veche... motiv in plus pentru aparitia unei noi petitii de semnat pe internet evident cu scopul de a salva localitatea. cei care vor sa semneze pot gasi infomatii AICI. eu am semnat. sper sa mearga de data asta (de cele mai multe ori, daca nu chiar mereu, aceste petitii nu au fost decat tampenii. semnezi...si nu rezolvi nimic). acu sa nu ma luati la pula rau de tot...dar am si eu dreptate cand zic urmatorul lucru: pana acu cre ca am semnat pe putin 5 petitii care sa salveze vama. au salvat-o cu o pizda...scz...pisat...crap..scz iar...pista de ciclisti. si cu un mega hotel. cu barurile daramate. cu plaja cumparata (in zona dinspre pescarie), cu taxa pe plaja cumparata si cu maretzul stufstock. festival care a adus multa reclama localitatii si evident...oameni idioti. dar si investitori :>. au facut numai lucruri bune aceste petitii si reclame. bravo, gg, gj, gz, felicitari si etc toate cu " "... v-am pupat si va las' cu o poza care mai arata spiritul acelui loc cat de cat. poza e facuta de monica. pupic.

2 comentarii:

eu_anca spunea...

ce cuminte ai fost cand ai scris postu' :P

nechi spunea...

i am a saint. :P as usual