miercuri, 18 martie 2009

pentru ca...

azi am avut o discutie relativ scurta cu don'soara hybrid. evident...despre 1 mai, vama si corbu. cu vama stim totii ce e si cum. partea cu corbu mie mi se pare mai interesanta un pic si totusi...extrem de naspa daca se va intampla asa:

Corbu acu:


Corbu peste doi ani:


ar fi frumos sa nu se adevereasca acest minunat desen realizat de mine. dar sunt sanse foarte mici. cel putin eu asta cred. voi ce parere aveti? nu uitati sa observati modul inegalabil de bun in care am realizat acest plan de viitor al zonei respective. linii tremurande, pescarusi cu un picior peste un picior, etc. pupic.

p.s. cica... am viziune 8->

2 comentarii:

hybrid4u spunea...

hai mah... vezi ca eu te apreciez mult. tu faci viitorul. de aia mergi la facultatea aia de oameni seriosi. sa ai grija sa nu pateasca corbu nimic urat...

nu a sunat a reclama de la vodafone?

da acum serios... ce faci de 1 mai?

nechi spunea...

ti-am mai zis. probabil vama veche. :-?? mai e pana atunci. depinde ce oferte primesc