joi, 28 august 2008

ca sa vezi.... ca n-o sa vezi


e cam asa... cica aseara ar fi trebuit sa se vada nush ce planeta....daca nu ma insel marte...=> pamantul ar fi avut 2 luni.
curios de acest eveniment ce se intampla se pare din 2003 (am gasit niste commenturi pe undeva:P) m-am inarmat pana in dinti cu pantaloni scurti, tricou, geam deschis si aparat foto. bun. acu asteptam momentul de glorie. ora 12:30 (dupa spusele muuuultor massuri). si stateam gatuit pe geam si asteptam. sa apara brusc cea de-a doua luna. i mean... come on. asa ceva apare brusc :-j.
in niciun caz nu sta mai mult pe cer. mai mult de o noapte. nu... planeta aia(marte) daca nu ma insel, apare, ne arata degetu si apoi fuge. hit and run!

evident... mi-am luat tzeapa. sau cel putin langa balconu meu nu a aparut nicio a doua luna. asa ca am ajuns la concluzia ca martienii stau acu la vorba si rad de noi. ceva de genu..."uite-i ba si p'aia. :)) ce fraieri! iar si-au luat tzeapa. "

sau poate pur si simplu la mine nu a vrut sa apara cealalta luna. i-o fi frica de mine :-". in caz ca acest eveniment chiar a avut loc... va rog sa imi trimiteti poze ca altfel nu o sa va cred. pupic


later edit:




<-----------casa martienilor nesimtiti

8 comentarii:

gioie spunea...

E.T. era dragut [-(

nechi spunea...

nu.... e.t. este si era urat. are capu mult prea mare. alienu meu e mai frumi

gioie spunea...

E.T. e clasic...alien-ul tau e americanizat si are o privire tampa.E.T. avea o privire...care inspira...mister:>

nechi spunea...

alienu meu e verde (spre fosforescent), tamp, cre ca stirb,are coarne taiate de la radacina si nu are riduri cum avea e.t. (chestii urate) => alienu meu e mai sexy si mai funny

gioie spunea...

sexy...ha!...E.T. rulz habar n-ai :)

Anonim spunea...

ba al meu e mai frumos...cati ani aveti? :P
tot ce pot spune e ca si E.T. si alienu lu nechi au priviri triste...nu cred ca le prieste aeru de aici

Anonim spunea...

e mai frumy....??? si cand iesi la cafea ai si geanta prada si pantofii jimmy choo

nechi spunea...

@anonim:
nu mai judeca dupa aparente. daca ai fi citit mai cu atentie aproape tot ce este scris in blogul asta... ai fi observat ca este scris in mare parte intr-o maniera amuzanta. daca nu ai simtu umorului... imi pare rau ptr tine. nici macar bunul simt nu il ai (nu te-ai semnat).totusi se pare ca esti in tema cu aceste "firme" => te pricepi la asa ceva. este foarte bine sa stii chestiile astea. (in speranta ca ai inteles sau macar ai observat " ")

vrei sa mai lasi commenturi... foarte bine. da' semneaza-te in primul rand si nu te lua de mine... ci comenteaza postul nu persoana (daca ai ceva de comentat)