luni, 4 august 2008

asa da. asa nu!




asa nu!



asa da.

asa ca va astept cu buldozere in vama sa daramam blocu :))
pupic

22 de comentarii:

gioie spunea...

da men,ai dreptate,daca gasesti un buldozer...sign me up:)

Anonim spunea...

nu e bloc si viitoare pensiune...si nu e singura...ci sunt cu miile...deci e cam mult de munca si cam tarziu...

nechi spunea...

e posibil sa te inseli... sau poate doar sa ma insel eu. ideea e ca pe "pancarta" cladirii scrie mare si tare... apartamente de vanzare. si momentan e o singura cladire de genu. eu tind sa cred ca e bloc totusi...

Anonim spunea...

daca e bloc atunci sa fie sanatos...orice satuc are dreptul de a se dezvolta :P pensiunile sunt mai periculoase decat blocurile zic eu...

nechi spunea...

maaa satana ce esti>:P
vama nu are nevoie de sosea sau parcare. nici de pensiune sau hotel in care sa stea lumea ca gioie >:P de stuf. nici de stuf. cui ii trebe publicitate? caldura? ti-e frig? bine. sac de dormit sau calorifer uman. daca nu... 'otca.

gioie spunea...

heeei...eu de cand am intrat in discutie?>:P...si nu stau la hotel/pensiune/vila/casa...stau intr-un camping...cu cortul >:P...:)

nechi spunea...

esti sigura don'soara?? sigur? ai un post scris pe data de 17 iulie 2008. te-ai razgandit cumva???

gioie spunea...

da...m-am razgandit >:P

nechi spunea...

aaaa...pai ne suparam. in primu rand ptr ca nu m-ai anuntat si in al 2lea rand ptr ca m-ai facut sa ma iau de tine degeaba... si lumea o sa creada ca ma iau de oameni asa pe strada de-ampulea, degeaba, fara niciun rost. nu e frumos din partea ta. sa vad cum ai de gand sa iti speli onoarea si sa te revansezi fatza de mine. deja s-au strans doua... in caz ca nu ai uitat >:)

gioie spunea...

de unde doua?

nechi spunea...

acu ca "ti-ai adus aminte"... astept si variantele de impacare sufleteasca ptr mine :))

gioie spunea...

citeste-mi noul post:)

Anonim spunea...

pai bun...daca e bloc, nu-i pensiune si nici hotel....e bloc...pt tinerele familii din satul vama veche...pt a nu mai putea sta la casa=> nu au curte=> nu mai primesc oameni cu cortu in curte...
pe de alta parte nechi daca nu ma insel esti la constructii...bi hepi ca se construieste ca iti castifi si tu painea asa :P

nechi spunea...

mah! tu vrei sa ne certam. sa se construiasca la corbu si vadu. e de ajuns cat ii in vama:P

Anonim spunea...

tu esti dus...daca vama e fututa da-o-ncolo...corbu si vadu nu-s...din cate stiu eu...lasa-le in pace...mai important mi se pare ca din rezervatia hasmas s-a vandut o mare bucata de pamant...ca in retezat vor sa faca autostrada prin rezervatie...si...sa mai continui?

nechi spunea...

nu stiam de planu cu autostrada:P
eu am ce am cu vama. e mai aproape decat corbu d-aia urlu mult si tare:))
si s-a vandut mai tot de la corbu si vadu. fac statiune in care sa poti veni si iarna la mare. asta chiar o sa fie foaaaaarte interesant :P
daca stateam in navodari tineam cu corbu :P da' cum nu stau si am fost o singura data acolo si nu mi-a placut... tin cu vama ptr ca am vazut cum a fost inainte si cum a evoluat si evoleaza de la an la an. sau..."involueaza"

Anonim spunea...

bun...si nu-ti dai seama ca asta e? nu prea poti face nimica...au fost altii care au incercat si datorita carora s-a ajuns aici...inchizi ochii si treci mai departe...oricum vor fi aceiasi pusti teribilisti veniti in vama pt ca e cool...aceias roacheri care vin pt ceea ce a fost vama...pt lenea de vama...pt cafeaua de la stuf si betiile din pirati...si ignora ceea ce nu le convine...

nechi spunea...

mai da o tura prin vama te rog... si incearca sa numeri rocarii... sunt peste 15-20? slabe sanse
in weekend ce ar fi un pic mai multi.

Anonim spunea...

sa stii ca doar pt ca nu are pleata si tricou cu metallica asta nu inseamna ca nu-i roacher...acu nush care sunt criteriile tale...da noh...ma rog

gioie spunea...

da...maco are dreptate:)

nechi spunea...

nu ma refer la par lung sau tricouri cu draci si cristosi intorsi pe ele :P
ci la oameni si la impresia pe care o lasa la prima vedere. si come on. recunosti un cocalar de la o posta

Anonim spunea...

sunt cocalari...si sunt multi...sunt pustoaice de liceu pokemoane si proaste care se dau drept roacherite(si bune pt un one night stand) sunt keke in roz si mov pe toace...dar sunt si roacherii/folkistii pe care ii vezi dim la stuf la o cafea...pe care ii vezi band de dim pana seara si de seara pana dim si care o sapt nu mai stiu de ei in pirati sau epava...si tot asa...si btw...epava...abia se vede, nu ma mir ca a trecut neobservata de catre mine