marți, 19 august 2008

las' ca vedem noi...


bun... in calitate de zeu suprem al cultului lansez o noua misiune catre voi, muritorii de rand si adeptii mei. este un pic ciudat de formulat asa ca o sa merg pe ocolite... ideea e sa va prindeti voi.
aseara cum dormeam eu ca un prunc ce sforaie(eram obosit) a inceput sa ma injunghie spatele. rezulta durere, de spate evident, si nervi . nu mai puteam sa dorm. (probabil de la munte). asa ca... sunt foarte dispus la discutii de genu... pfff...as face un masaj cuiva. sau mai bine... direct oferte... nechi... vino sa te masez. etc... stiti voi.

pe scurt, in caz ca nu ati inteles deja, DA! ma doare spatele si DA! vreau un masaj. pup

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si da, exista oameni care ti-ar face acel masaj :)

gioie spunea...

:))...eu zic sa dai un anunt la matrimoniale:)...cine stie?

nechi spunea...

nu mah... nu are nimic a face durerea mea de spate cu matrimonialele tale >:P
eu vreau masaj :D

gioie spunea...

vai...dar...insist;))