duminică, 24 august 2008

si uite ca se poate...

am adaugat si o melodie...











9 comentarii:

Tara spunea...

lol bai.ai stat langa mine intr'o seara si ma uitam bha d unde draci il stiu p asta?? deci vai.
ah,cum de nu i te-ai alaturat lui boboc in vama?

nechi spunea...

pozele astea sunt din mai multe weekenduri, iar cand a fost stuful de ex... eu am fost la munte. e un post scris mai devreme ;)

Tara spunea...

am vazut.oricum in seara in care te-am vazut a plecat si Petrica din vama,dupa cateva ore.lucky bastards,aveti vama asa aproape :)

gioie spunea...

men...trebuia sa-ti faca cineva poze si atunci cand erai in cort si boleai.

nechi spunea...

men...tu nu stii tot :P
si pe langa asta... nu era nimeni cu aparat

gioie spunea...

true true

gioie spunea...

marfa melodia...de cand n-o mai ascultasem :-?

nechi spunea...

da men stiu... am gusturi bune la muzica ;))

gioie spunea...

:))


men...imi bag picioarele in verificarea cuvintelor vietii...ma tenteaza sa apas butonul pentru dizabilitati:-?