luni, 11 august 2008

fost-am dus in vama...


da. am fost si cu ocazia folk'ului...da' nu am stat pe acolo :))
nu am avut chef de folk. in schimb, ma pot lauda cu faptul ca am fost la concert OCS. a fost interesant. adica... cat de des triseaza?? (nu trisheaza, ci triseaza...cum e biseaza, asa e si triseaza).
in speranta ca ati inteles ideea.
in afara de asta... e posibil sa nu ajung cu ocazia stufstockului prin vama. asa ca... imi pare rau ca nu va voi putea onora cu prezenta mea, sa va mananc dulciurile, sa va beau banii. trist. era mai fun si cu mine :))
totusi... poate poate am putin noroc. da' nu cred. sanse extraordinar de mici.
v-am pupat.

2 comentarii:

gioie spunea...

asta inseamna ca dulciurile imi raman mie?:D:P

nechi spunea...

nuuuu... asta inseamna ca o sa le pastrezi si cu prima ocazie o sa le mancam :>