miercuri, 3 septembrie 2008

da' pisicile nu tin picioarele asa de obicei...





evenimente din, de pe langa, inspre si dinspre vama:

uuu ce frumos. uite un catel cum se joaca cu pisica aia.
da' pisica doarme. da' cre ca e moarta.
.... asta e viata...

singurica, singurica?? sigur?

i'm watching you... da. insist.

noi suntem viitorul. nicio sansa in cazu asta. sunt prea putini.

ce gandire de animale puteti sa aveti!

argh... capu'

chiar m-am simtit bine aseara. a fost foarte misto.

hmm... cum ti se pare tipa aia??

hoooold me :))

hai in apa.

pizza? nush... vedem.

nu-i nimic...te duc eu.

acolo e soarele... si acolo... cosu' de gunoi

ããh??

chiar esti altfel. sa nu te schimbi din punctu asta de vedere.

mi-e rau. e mai bine?..mda.. mersi

cu placere >:D<




5 comentarii:

gioie spunea...

(mai) vreau si eu in vama....:((

nechi spunea...

vezi ce inseamna munca??? pierdere de vama.

gioie spunea...

o sa ma multumesc cu faptul ca am pierdut doar un weekend de vama in toata vacanta:)

nechi spunea...

mai ai inca 2 weekenduri din vacantza;)

gioie spunea...

poate ajung sambata asta