miercuri, 26 martie 2008

am supravietuit

aseara am fost iar in acel bar pe care nu il numesc (da' de care sunt sigur ca stiti cu totii cum se numeste). am fost pus la incercare precum praslea cel voinic. la asa ceva nu ma asteptam. dupa ce ca era destul de putina lume in bar aseara a aparut si iubirea si febletzea vietii mele...TIPA URATA!...da. aia urata. urata in draci. urata cu crengi. si mai rau... s-a asezat si la masa cu mine. Iisuse! sa mor. am avut noroc totusi. ori nu m-a recunoscut ori nu a vrut sa ma bage in seama. nu ma intereseaza :D. important e ca am supravietuit. si am observat ca are tzatze. cam atat :D

2 comentarii:

Rosenred spunea...

Mai mishti?:)))) Oricum,nu esti singurul care trebuie sa se fereasca de anumite persoane pe acolo...Eu trebuie sa ma feresc de persoane care ma urasc si imi vor raul....Ce trist!:))

Unknown spunea...

hahahaha
era s-o combin şi eu pe grasă din nou
dar am scăpat