marți, 1 aprilie 2008

lipsa de inspiratie...

pentru ca nu am mai scris...de nush cand...cateva zile probabil ca nu m-am uitat sa vad cand a fost ultimul post, m-am decis sa mai scriu un pic. da' o sa fiu scurt.

in lipsa totala de inspiratie si activitate am ajuns la concluzia ca vreau sa ma duc la munte. singura problema e ca nu am destui bani si nu am cu cine sa merg. banii au fugit de mine in baruri. mai am o mica parte pe care o sa o pierd probabil peste cateva ore in revenge ca doar se face marti seara. sa vedem. inca astept acea posibila bursa de la facultate da' cu ocazia summitului cre ca si-au luat liber secretarele si agentii bancari sau cine dracu o fi persoana sau persoanele care se ocupa de chestiile astea. poate poate am putin noroc si ma trezesc cu contu un pic mai gras sa pot sa ma destind si eu cum as vrea. m-am plictisit pana peste cap de aceleasi chestii... pe scurt am intrat in rutina. nu-mi place. sa vad cum schimb chestia asta... un mic challenge asa...pentru mine. are cineva vreo idee geniala??? sunt numai urechi :D

4 comentarii:

Ligia spunea...

hai la constanta :-??

Rosenred spunea...

Hai sa l alergam impreuna pe john:))

Rosenred spunea...

Vino si ajuta l pe nea...costica sa puna gresia la poloboc:)) te bagi?:))

nechi spunea...

nu ms... nu vin la nea costicla ala...:P iar in cta...pff....as veni da' nu am banuti :D