duminică, 2 martie 2008

nu e bine...

zic ca nu e bine...ptr ca de vineri...seara...beau...cu pauze doar de somn...care si alea sunt putine... din toata chestia asta rezulta o stare de "betie" constanta. de fapt e mai mult o lipsa a gandirii. o pauza totala de la gandurile rationale. mai devreme ma gandeam cum ar fi sa ma duc sa dansez in pula goala in porumb. problema e ca nu am porumb.

tot din cauza acestor licori vineri seara am agatat-o pe una. nu stiu cum o cheama, nu am nr de tel, nu am idu ei de mess. stiu doar ca e urata :)) de fapt...mi-am adus aminte abia sambata cam cum arata. nu stiu ce culoare are paru ei, nu stiu cat de inalta e si nici nu stiu ce dracu am vbit cu ea. f tare. cica o sa ma mai caute prin acel bar pe care nu vreau sa il numesc :)) fac reclama apoi :P


drept concluzie...am baut toti banii... m-am imbatat sa zicem si am continuat asa...tot weekendu si mai dureaza...ca inca e duminica.

moment de relaxare: the cranberries -empty si electric blue

4 comentarii:

Rosenred spunea...

Las'mai Alex...Nu te mai stresa atata.E posibil ca diseara sa o intalnesti iar:)))))))

nechi spunea...

pff...am avut noroc :P nu a aparut...sau daca era...nu m-a vazut :D

Unknown spunea...

pfu.. credeam că-s singurul care se combină cu urîte / grase cînd e beat

nechi spunea...

nu men...nu esti singur :-j... da' las' ca asa avem ce povesti la nepoti :P