duminică, 25 ianuarie 2009

like blaaaa


da. blaaaa.

vreau vama, vreau mare, vreau munte, vreau ciocolata, vreau portocala, vreau corzi noi, vreau electro-acustica, vreau inele, vreau lantzuri ptr medalioane, vreau masaj, vreau cafea, vreau happy meal, vreau votca cu portocale rosii, vreau carbuni si staniol ptr narghilea, vreau un blowjob facut ca la carte, vreau lion, vreau spaghete cu sos picant, vreau salata de ton, vreau salata de varza rosie, vreau sa ma plimb, vreau sa conduc, vreau sa joc biliard, vreau un b55, vreau tigari, vreau cola, vreau cadouri, vreau zambete, vreau oameni care sa topaie. 

cam atat ptr ziua de azi. sunt curios ce va fi si maine. :*

later edit: 


 
   

7 comentarii:

eu_anca spunea...

si eu vreau... un singur lucru. si nu mi-l da nimeni. asa ca de ce sa mai cer? corect?

hybrid4u spunea...

esti in perioada aia a lunii?

hybrid4u spunea...

:> si eu :)))

nechi spunea...

da... sunt in perioada in care am chef de multe. multe deodata chiar. :-? suna misto...

hybrid4u spunea...

mah... eu mai am putin pana termin. strict saptamana asta si urmatoarea. 5 examene. dupa...

uuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

nechi spunea...

dupa... o sa stai degeaba ptr ca nu o sa mai ai ce sa faci... u'll see... eu termin pe 15... mai am 4 examene

gioie spunea...

si eu vreau vama
:-<