miercuri, 14 ianuarie 2009

dear diary...

today wasn't a fine day for science...

azi am avut colocviu la arhitectura... marfa. am stat aseara sa invat si nu am iesit in revenge ptr ca speram sa iau acest examen...:-j ma amuzam si aseara cum ma amuz si acum de situatia care va fi... si anume restanta si peirdut timpul degeaba "invatand".

macar stiu ca am mancat niste snitzele cu paine si castraveti murati aseara, am ajutat o don'soara la un proiect si am si invatat. de fapt...reformulez. am citit. am citit despre: greci, romani, egipteni, mesopotamia (care se pare ca foloseau caramida arsa glazurata)... sexi

speram si eu sa imi pice ceva de genu asta... da' nu se poate sa am eu un asa noroc. a picat total pe langa, si m-am ridicat destul de repede din banca si am predat foaia cu numele si subiectele. foarte fain. sunt curios cum o sa fie data viitoare... poate invat partea cu urbanism si imi pica despre egipteni. ar fi tare... si o cred in stare pe profa. shit happens.

pana atunci va las cu un pupic si o poza cu niste caramizi gasita pe gugãl. (nu am gasit caramida glazurata :)) )

15 comentarii:

Anonim spunea...

wow...chiar ai invatat? eu am stat ieri pana la 3 dim sa termin cartea...ca sa ne dea niste imagini cu chestii post-moderniste pe care sa le incadram intr-un curent si sa aberam....thanks god ca nu am luat si cartea cu urbanismu sa o citesc...

nechi spunea...

mai... nu am invatat...pentru ca e o tampenie... am citit:P da' tot la capitolul invatat ar intra. si ai luat?

Anonim spunea...

how should i know? tot azi ne-a dat... si rezultatele in weekend... meanwhile: RM here i come...

Anonim spunea...

deci da...am luat...bine...chiar f bine...tu?

nechi spunea...

eu am picat cu brio. am dat foaia goala. nu aveam pretentii la trecut de acel "examen"

nechi spunea...

btw...felicitari ;)

Anonim spunea...

come on...daca aveai prezente luai sigur...trebuia doar sa aberezi frumos...
ps: bafta in stressiune

hybrid4u spunea...

i think you're just hungry.

nechi spunea...

ai si tu dreptatea ta. da. mi-e foame acu si da as manca mereu daca as avea ocazia :P

care to cook anything?

hybrid4u spunea...

iti trimit mancare prin mail? :)))

nechi spunea...

hmm... este buna si aia cred. mai ales daca e facuta cu suflet :P

da' totusi, prefer mancarea comestibila. nush cat de multa satisfactie mi-ar oferi o pagina de net:P

hybrid4u spunea...

moaaaaaaaaaa... mai faci si fitze mah...
:-<
it is never enough for you :-<

nechi spunea...

:))
ce sa fac si eu?:P consider mereu ca merit mult

it's like a gift. i can't control it:P

hybrid4u spunea...

pfff tocmai de aia nici macar poze cu caramide glazurate nu gasesti mah...

mai lasa de la tine.

ACUM!

or else i am telling mom.

am zis.

hybrid4u spunea...

Caramida glazurata*

una singura.