vineri, 7 noiembrie 2008

s-a dus baba cu colacii...


exact... s-a dus baba cu colacii pentru stalin. s-a intors din concediu, un pic shifonat da' l-am readus la starea initiala. acum a revenit la locul de munca, alaturi de mine si ma ajuta la scris posturi pe blog. mai toate din ele sunt facute in prezenta sa si cu idei care ii apartin.
din cate mi-a zis i-a placut in concediu. a avut nevoie de odihna intr-un mediu primitor si cald si asta a primit. bravo lui si persoanei care i-a oferit cazare. acum s-a intors cu idei noi care vor fi puse ulterior pe blog in ideea de a lumina lumea care si-a pierdut cararea. este un companion foarte bun. cam atat pentru acu. pupici la toti si toate din partea amandurora. pa'pa

8 comentarii:

Eurydice spunea...

spune-i lui stalin.. ca-l pupa igor .. ;;)

nechi spunea...

tu nici macar nu il stii pe stalin... si nu are treaba cu igor. nu vb cu fiinte inferioare lui (mai ales cele care nu exista...). capisci???

Anonim spunea...

Yes Master =)))

Eurydice spunea...

tu chiar ai o problema cu igor.. adica mai intai faci misto de el ca e travestit.. acum ca ii este inferior lui stalin.. ce ti-a facut? ..[-(

nechi spunea...

da... igor ii e inferior lui stalin si am ceva cu el pentru ca tu vrei sa ii faci sa interactioneze. ceea ce nu e bine. eu am grija de stalin. tu nu ai de igor se pare...

Eurydice spunea...

cum sa nu am grija de igor.. doar .. doarme cu mine.. ceea ce e mare lucru pt ca nu doarme oricine cu mine..iar igor prin fiinta lui e deasupra tuturor ... ;) ha..

nechi spunea...

nu ai grija de igor... (ai permis oamenilor sa faca misto de el... de ex eu...) si nu este deasupra tuturor pentru ca nu face nimic. stalin face multe... in fine... eu zic sa ne oprim aici ptr ca nu are rost sa continuam chestia asta.

Eurydice spunea...

ai dreptate.. oricum.. il trimit pe igor acasa..nu ne mai intelegem..