duminică, 16 noiembrie 2008

hepi hepi djoi djoi...



dap... a venit "iarna"... in fine... inca nu a nins da' asta nu inseamna ca nu se apropie cu pasi repezi sezonul rece din aceasta zona climatica. fapt care se poate observa foarte simplu prin folosirea unui simplu termometru ce indica temperaturi de 4 grade celsius. noaptea sau dimineatza. destul de racoare. aveti grija sa nu raciti pentru ca nu e frumos. o sa va curga mucii mereu si o sa fiti mucosi... de parca nu sunteti :-"...

asa... toate bune si frumoase pana acu. frig, noiembrie, ocazional ploaie, bautura. mai am o singura intrebare ptr voi.... si anume:

cine ce face de revelion??? sunt curios ce si cum se intampla prin cunoscuti. astept cu nerabdare cateva raspunsuri... pupic.

5 comentarii:

black_bird spunea...

:)se pare ca asta e intrebarea saptamanii...si eu am aceeasi dilema,dar toti imi raspund ceva de genul : "o sa ma hotarasc cu vreo 3-4 zile inainte"...

Anonim spunea...

pai asa iese cel mai fain
eu cel mai probabil o sa merg la munte(99%)
intre timp abia astept sa ninga :D

gioie spunea...

am racit :-<

nu stiu unde o sa beau de anul nou...inca:)

Unknown spunea...

hai sa scriem ionte cu cacat pe prefectura

nechi spunea...

:)) o idee f buna men... sa vdm ce mai gasim...