sâmbătă, 25 octombrie 2008

mais, bine sur...


desigur... iar nu am ce face. de fapt as avea ce face (cum ar fi un dus, un joc, o chitara, o mancare etc). da' nu asta e ideea. imi este mult prea lene si sunt momentan cam inconjurat de plictiseala. as bea o votca cu suc de portocale rosii. chiar imi este pofta. cre ca o sa ma apuc sa beau singur azi pana mai spre seara si sa ascult veritasaga sa mearga perfect cu votca aia. foarte bun.

sa vad. inca ma hotarasc. incepe sa devina cam plictisitoare facultatea asta (in fine, nu ca in vara) da' ideea e ca e monoton. gata. am zis tot ce am avut de zis. pupic la lume


p.s. poza e facuta de mine

later edit(de a doua zi):


15 comentarii:

eu_anca spunea...

Scumpule, toate facultatile sunt plictisitoare. Frumusetea din perioada studentiei este data tocmai de activitatile EXTRACURICULARE. Si da, suna bine o vodka cu suc de portocale rosii, sau pentru doritori, o energy vodka. Dar una facuta de noi, nu apa aia de 8 lei din Rev. Ce oameni!

nechi spunea...

indeed. e mai buna aia din club a, da' nu se compara cu a noastra:P

Eurydice spunea...

prea tare melodia :))))

gioie spunea...

da...parca a aparut de curand

nechi spunea...

daca te referi la 'otca... a aparut de ceva destul de mult timp :P
da' merge.

gioie spunea...

nu men...ma refeream la melodia de la ocs "cine e de vina" pe care ai postat-o pe blog si care a aparut in anul 2005....si btw...pe 6 noiembrie,in jur de ora 13:00 ajung in bucale...sa vii la gara cu vodka in cazul in care nu te paste gandul sa treci pe la cursuri:)

Anonim spunea...

faculta nu e boring daca stii sa faci in asa fel incat sa nu fie ;) tre sa fii creativ baetzash :P

nechi spunea...

@gioie:
men... o sa vad daca o sa am 'otca la mine. daca nu la mine poate in camera. vedem. stabilim din timp :P

@maco:
si eu nu sunt creativ de o luna intreaga??? da' totusi... mai raman si eu fara idei :P

gioie spunea...

apuca-te de cur si sari in sus...la mine mai merge from time to time

nechi spunea...

men... in afara de fund tu ai si alte accesorii pe care eu nu le posed si nu mai este la fel de fun :P

gioie spunea...

ia hormoni...o sa ai si tu;)

nechi spunea...

cre ca ies mai ieftin daca le imprumut de la cineva:P

Anonim spunea...

mai nasol cu imprumutatu la constructii....vezi alaturi la arhitectura...sau mai bine la ase :P
btw: tot in 2?

nechi spunea...

se gasesc si la constructii :P
stau in 3 la 504 b

Anonim spunea...

n-ai facut nici o afacere...trebuia sa incerci in 4 ca sa faci o treaba serioasa...ma rog...acu stiu unde sa merg cand nu am pe cine stresa :P