joi, 16 octombrie 2008

dupa o mica pauza


da... a trecut ceva timp de cand nu am mai scris da' nu e vina mea, ci a celor care ne administreaza retzeaua in camin si evident si internetul. da' nu ati pierdut nimic in afara de baute, datorii si zile de nastere.

m-am tinut de traditie si prima saptamana am baut si nu prea am servit facultate. de maine am promis ca ma duc mai des :P

pana atunci... sau dupa atunci... va astept cu invitatii...nechi hai in oras. sunt dispus sa ies sa vorbim, barfim (e diferenta mare), bem etc. chestii de-ale casei. pupic

p.s.: da. fac reclama la acea bautura.

11 comentarii:

Anonim spunea...

ha...ar fi trebuit sa ai net...eu am de o saptamana(si am schimbat si camera) ce-i drept ca inca sunt care n-au deloc(si si-au pastrat camerunu) in rest...ti-am zis...mie imi e frica sa zic ceva cand te vad ca mi-e ca acu acu ma pocnesti :P(jokin')

nechi spunea...

ba femee... esti loco??? de-acu cand ma vezi fa-mi semn, tzipa, urla, vino in fuga dupa mine sa te vad si eu la fatza :P
eu nu musc de la prima vedere. doar foarte rar :> :))

gioie spunea...

ok...m-am uitat:)

Eurydice spunea...

paaaaaai.. asta inseamna un singur lucru... iesim la o bere.. sa-mi vorbesti despre tine...

nechi spunea...

cand si unde don'soara?

gioie spunea...

ba men...tu ai blog ca sa agati?
:))

nechi spunea...

dc men? esti geloasa? :)) hai si tu cu noi:P

gioie spunea...

:)).
nu vin in bucale.
si nu,nu sunt geloasa.

nechi spunea...

nuuu... nu esti geloasa.:-"
ar trebui sa vii totusi in buci-cur-esti

Eurydice spunea...

ha ha...ahm.. :-?
mai .. io in afara de jack nu stiu nimic.. :| asa ca zi tu cand si unde si io vin ..

gioie spunea...

as veni men,dar n-am timp inca