miercuri, 23 iulie 2008

revenind cu ideea de mai devreme...


cum ii ziceam si lu' bones in vama.... cand o sa am timp si chef o sa postez ideea mea de geniu :))
de fapt nu e cine stie ce idee... mai de fapt...nici macar idee nu e. ca sa vezi :P
pan' la urma e cam asa... cum ii ziceam si lu bones... stateam eu linistit in pat cu ochii inchisi... evident... ferit de lumina... pe scurt... dormeam. dormeam ca omu. cum doarme fiecare... in pat, pe jos, in masina, pe masina, in cort, sub cort, in boscheti, pe wc, sub masa... plm... dormeam pe scurt.
asa... si ce imi caca mie minte... sa visez ceva. bun. zis si facut. adorm... visez... da' ce visez...asta e ideea :)) de fapt, nu e idee, ci vis. asa..
revenind la vis... da' putin mai incolo. am uitat sa precizez ca nu dormeam noaptea. da? nu era noapte, era ora cat o fi fost, ideea e ca era dupa 6 dimineatza cand m-am intins in canapea sa dormitez. asa... si cu o seara inainte am baut 2 litri de pepsi si am fumat 1 pachet de tigari, o narghilea si am jucat poker toata seara... si am pierdut :))
in fine... acu revin iar la vis.
deci visam. curios e ca am reusit sa adorm. da' ideea e ca visam. si visu era simplu. eram in vama... ziua... mai rar asa... imi belea ochii pe plaja...ii ascundeam de soare... si imi ramane privirea fixata pe epava... nu barul...ci epava in sine...sau ce a mai ramas din ea. si cum ma uitam eu asa... ca in filme... asa...din nimic...se formeaza o macara plutitoare... am zis...ok... e mare...adica...multa apa => ca o macara plutitoare nu e cu nimic mai speciala decat epava in sine... adica au ceva in comun.
bun...
toate astea au parut ok. apoi... nush cum dracu macaraua aia era prinsa de varful epavei...al mai din sud ptr cunoscatori. asa.. in fine... stupefiat de macara si de epava si de soarele care imi batea in cap si de lipsa ochelarilor de soare... mi-am aprins o tigara. nu va ganditi la prostii...era o tigara normala de care eu fumez de obicei. pe scurt..lucky.
asa...in timp ce fumez...nush ce dracu face macaraua aia...da' incepe si ridica epava... m-am ridicat si eu sa vad daca vad bine...cu toate ca eram cu curu in apa cum stau eu de obicei ziua la mare.
asa... iar am inceput sa deviez. revin.
deci... vis=eu, vama, mare, macara, epava, tras de epava +ce va fi
bun...ce va fi = nu inteleg de ce trebuia scoasa epava...adica...e simbolu vamii. plm... ciudat. in fine... incep aia trag tare de epava...pan' la urma iese jumate...arata a epava... trag mai departe de ea si iese toata. e acu vine partea interesanta... adica... aia de..."ba men... nu e bine!"
deci...epava e afara din apa...atarnand in aer de macaraua aia... si nu are forma de epava... are o forma total stupida ptr un vis... are forma unui schelet. un cacat de schelet uman...da' din metal. culmea... adica....ceva gen robocop da' fara carcasa lui.... si fara fire... imaginati-va un schelet...da' maro. adica din metal ruginit.
cum pula mea sa visezi asta??? mai sunt eu normal?
o fi pepsi de vina?
da-o dracu. astept ceva idei...indrumari :))
:* daca mai am astfel de momente geniale din partea creierului meu o sa va anunt. pupic

6 comentarii:

Anonim spunea...

scuze daca te dezamagesc...nu e nimic genial...e pur si simplu un vis...si de obicei visele sunt f ciudate...mai ciudat e ca eu n-am vazut epava pana acu...adica aia din apa...

nechi spunea...

cum naiba mah??:))
nu vezi in vama?:P
intrebarea mea era daca cumva e de la pepsi:))

Anonim spunea...

aoleu...tu vrei sa te nenorocesti? cum puii mei sa bei otrava aia in vama? bea si tu chestii naturale si sanatoase gen: romica, tequila, bere, vodka...of...tot eu sa te invatz?

gioie spunea...

de obicei,visele se leaga de lucrurile care s-au petrecut in zilele anterioare acestora...ai fost in vama...corect?ziceai ca vama se strica si din mom ce a fost "excavata" epava s-a pierdut un simbol(al vamii):P ... nu e de la pepsi:-?

nechi spunea...

beau de toate in vama :)) de ex... poate ne vedem vinerea asta si te convingi :P

Anonim spunea...

cam tarliu...is in bucale momentan...da sa stii ca gioie are dreptate ;)