luni, 28 iulie 2008

cine are de gand sa se duca la stufstock 6?


eu unu sunt total impotriva stufului de cand au pus taxa aia ptr ca nu fac nimic din ce trebuia sa faca. ba din contra strang bani si ridica blocuri. asa ca o sa fac ca in orice alt an de cand e cu intrare stuful.... o sa ma duc probabil in vama... nu la stuf. o sa fiu probabil in vama sau la munte. o sa vad unde o sa fiu.

acu sunt si eu curios cine ar vrea sa mearga la festival... adica... la modu... dau un ban, intru in tzarc, ascult muzica, beu de acolo si plec.
asa ca... astept commenturi cu ..."eu (sa nu va prind cu anonim...) si daca se poate... lasati si un motiv". asa din pura curiozitate.

p.s. muzicantii :))... de anu asta mi se par de cacat. :* astept

5 comentarii:

gioie spunea...

da...sunt de acord,mai ales partea cu stransul banilor,eu zic sa facem un protest impotriva stufului organizandu-ne propriul festival; ma ofer ca PR :D:P

P.S.nu merg pentru festival in acea perioada.

Anonim spunea...

io nu mai sunt de acord cu vama in intregime...pai daca inainte puteai sta o saptamana cu 300 de mii...acu cheltui intr-o zi 1 milion jumate...la stuf daca am mers sau daca voi merge va fi numai pentru cine canta...si mai ales pt trupele straine(anu asta singura care m-ar atrage e Apocalyptica)...dar mai mult ca sigur nu voi merge deloc

nechi spunea...

foarte sexi... in cazu asta putem deschide un fel de dezbatere pe motive pro si contra stufstock

Anonim spunea...

...sau nu...:P

nechi spunea...

pai inca nu :P...da' o sa fie probabil dupa stuf un post de genu ala... mai aveti rabdare :))
acu imi e mult prea lene si vreau sa vad cine ar merge la "festival"