joi, 26 august 2010

hellooo! it's called a lamp

'na seara si bine v-am gasit. doar doua chestii vreau sa va spun:
1) am gasit un job minunat pe netjobs. superb. faci bani de acasa. 100-700 euro. nu trebe decat sa introduci date in niste fise. am zis...pfuuu.. minunat. aplic. zis si facut. spre seara primesc reply de la persoana responsabila cu anuntul.
suna cam asa:


mno bun. ceva e suspect. am recitit mailu...poate nu am inteles eu bine. am dat click unde zicea sa dau...si anume pe saitul lor. dati si voi. aici si apoi urmariti oferta. este geniala.

nah...acu ce sa fac si eu. daca tot am ajuns aici...macar sa le rasfoiesc saitul. e naspa si am ajuns la o singura concluzie. FRATE! MA LASI?!?
numai cacat scrie acolo si numai cacat mananca ala. cacat in valoare de 169 lei. macar e scump. e frantuzesc. :))

2) a doua chestie pe care doresc sa o impartasesc cu voi este urmatoarea:
-vreau sa imi iau bocanci. de fapt...cam este cazul. as dori niste nume de magazine sau chiar adrese de web sau adrese de magazine daca stiti de unde bocancii merita cumparati. in principiu...ceva de prin zona constantei...ca in bucuresti sunt destule (scumpe de altfel) dar momentan nu sunt pe acolo. si pe langa asta... daca a fost cineva la sediul grisport de la imgb (acolo in berceni) sa imi zica si mie ce e pe acolo. pe net am auzit ca sunt bocanci buni si ieftini.

ceea ce caut eu ar fi ceva de genu acesta:

later edit: bocancii prezentati mai sus...astia cu albastru...sunt hidosi la magazin. nu arata deloc ca in poza. photoshop'ul e bun dar produsul...neah...lasa de dorit. pacat.

6 comentarii:

Maco spunea...

In cta e ceva magazin de articole montane pe p straduta perpendiculara cu Bd. Mamaia in zona Universitatii vechi
La grisportu de la imgb ii f ok, mi-am luat o pereche de bocanci buni la 140roni acu 2ani jumate, cei barbatesti erau la 100-110 roni. Dar poti sa mergi jos, undeva la subsol, si cu 60 de roni(asta tot acu 2 ani) iti iei aceeasi pereche, pb e ca is cu mici defecte: nuante un pic diferite, sau mici ciupiturila talpa, ma rog, nimic care sa te incomodeze, mai ales daca ii iei pt munte

Maco spunea...

revin cu site-ul mag din c-ta: http://www.mountainbear.ro/

nechi spunea...

mersi frumos. o sa ma duc si eu cand am timp

Eurydice spunea...

ai incercat la decathlon?? ..

nechi spunea...

inca nu am fost pana acolo...da' nu mereu au cele mai reusite produse

Eurydice spunea...

au chestii ieftine.. in principiu si chiar ok...sau poti sa faci ca mine si sa urmaresti ofertele de la aascent.. io mi-am luat bocanci de 5 milioane, cu 2 .. :d .. si sunt bestiali..