luni, 14 septembrie 2009

vamum 2009

fost-am dus si la vama veche anul asta. gata. s-a inchis si pe acolo tot. ii liniste si marea agitata doar si pescarii aferenti.

cand o sa primesc si eu pozele de anul acesta (de la fotograful personal, mersi mersi) o sa ma mai gandesc daca sa vi le arat si voua sau nu.

acum...ca sfarsit de vama si anul acesta, facem o recapitulare miiiiica de tot. nu imi place cum a ajuns localitatea, nu imi place pista, nu imi plac gheretele, nu imi place muzica f mult si mai ales...nu imi place mare majoritate a oamenilor care cutreiera minunatele carari ale vamii. e urat unde s-a ajuns. cam atat.

pupic si sesiune usoara ptr cine mai are. eu am terminat. :D

3 comentarii:

eu_anca spunea...

Mare agitata + toamna + nu tocmai cald + probabil deloc soare + eu in Vama ca doar s-a incheiat sezonul = facem o baie right?? :P

nechi spunea...

poate broaste vrei sa zici si eu sa imi pierd ochelarii ;))

eu_anca spunea...

e toamna nu miezul iernii. si daca stau bine sa ma gandesc, acum vreo doua nopti ti se parea o idee foarte buna. de apt chiar a ta a fost. treaba ta... pot sa fac si fara tine :p