duminică, 12 iulie 2009

something fishy is going on...

mda... pana acum nu am observat, dar sunt forte malefice care vor sa imi strice laptopul. mai mult ca sigur. altfel nu imi pot explica de ce am o ganganie in lcd. nush unde e. in spate, in fatza, in el... da' e acolo. o vad cu mishuna. probabil se stramba la mine. nush cum a ajuns acolo. nu vreau sa aflu.

acu... ce ma cam macina este urmatorul fapt: daca minunata vietate cu coada (mica, dar se vede) o sa faca oo? daca se inmulteste si imi umple lcd'ul de oratanii? eu ce ma fac? la ce ma mai uit? la gandaci? ih. nu e fun. cine are vreo idee geniala de a scoate caracatitze mici din lcd'uri... sa ma anunte. nu m-ar deranja vreun sfat. pupic.

something like that, dar fara fundal verde si fatza de peshte.

6 comentarii:

Anonim spunea...

man,ala e un mormoloc.

Anonim spunea...

cred:))

nechi spunea...

dap. e mormoloc in poza. este doar un exemplu :P

eu_anca spunea...

keep it there for me, master :))))

nechi spunea...

i will...daca ai noroc se inmulteste :P

eu_anca spunea...

ti-am mai zis ca pana se inmulteste moare de la radiatii...or smth :)). asta daca nu a murit deja si tu ai cadavre in lcd. oricum apreciez gestul