joi, 25 iunie 2009

"cu un zambet si-un clipit imi adormi cuvintele"

the day that you stop running...

...is the day that you arrive. o fraza care poate spune foarte multe, despre un om sau despre un mod de a gandi.

pentru anumite persoane urmatoarea poza ar trebui sa spuna tot (din acest post sau in general)



are puterea de a rezuma tot ce imi zboara prin minte acum. este una din putinele poze, care cred eu, ma caracterizeaza. atat ca gandire cat si ca mod de a reactiona la diferite evenimente sau, sa le zicem, momente importante din viata unui om. cuprinde mai multe sentimente: ura, putere, frica, nervozitate, razbunare, strigat, dorinta de a intelege, revolta, singuratate, refuz, stabilitate, sensibilitate extrema, pasiune, regret, siguranta, protectie, zbor, visat.

da. am o stare de cacat. momentan o reprim cu o sticla de salinskaya. astept sa refuleze. sunt momentele care ma amuza cat de cat in viitor.

chiar am chef de vama, de frappe in expirat, de cineva si de cort. sau la fel de bine... am chef de munte, de un varf, de un cort, de cineva.

Niciun comentariu: