joi, 18 decembrie 2008

in spiritul craciunului

pentru ca se apropie ziua de craciun m-am hotarat sa pun un post in timpul "liber" pe care mi l-am acordat in raport cu blogul... este vorba de un wishlist (ptr ca tot sunt la moda)...


deci ar fi:
1.parazapezi
2.milka cu alune
3.sa nu ma enervez in ziua de craciun
4.inel
5.sa ninga frumos
6.o bere/b55/pepsi
7.sa conduc
8.urari de bine
9.ram la laptop
10.carne de porc
11.cagula
12.sac de dormit bun
13.sa nu vina colindatori
14.cafea Mocca
15.furtun ptr narghilea (ptr ca a fost rupt... :-L :-w)
16.cineva
17.mare






ordinea celor expuse in lista nu are nicio legatura cu importanta lor. cum au venit in minte asa au fost scrise. pupic. v'am lasat

7 comentarii:

eu_anca spunea...

Si cu putin noroc, poate le primesti :*

nechi spunea...

ar fi o idee...

Anonim spunea...

si cu ceva bani...poate ti le daruiesti :D

Anonim spunea...

Fac eu pe mosu', dar doar pentru dorinta nr.2 (milka cu alune).

nechi spunea...

e bine... te astept :P

Anonim spunea...

hehe...parazapezi vroiam si io :D

nechi spunea...

sa inteleg ca nu mai vrei??? sau ai primit deja?