luni, 16 iunie 2008

ma cac pe ea de marmota!

da. ma cac pe ea de marmota. aia care injecta mercur in ciocolata si apoi o invelea in staniol. aia mica si urata. ea e de vina ca eu nu pot sa invat. nu merge. nu se lipeste. nu vrea. nu suntem pe aceeasi unda eu si materialele de constructii (prescurtat M.C.)... caca-m-as pe el de MC...

asta vrea sa fie un post "tribute to" profu de MC. e urat. e gras. e idiot. isi bate pula de noi cu expresiile lui in curs. auzi...cine plm a mai auzit de pietre curate si SANATOASE??? ma-ta sa fie curata si sanatoasa baaaa! gatu ma-sii de treaba. ptiu vedea-i-as ochii beliti in sicriu sa ii vad.

cum dracu sa ma duc eu miercuri la examen miercuri si sa ii zic de pietre sanatoase??? e batut in cap. loco. cre ca i se trage de la praful din laborator (a se retine ca se fac incercari distructive si nedistructive pe betoane la mine in fac. e centru de testare...cu aparate mai batrane ca bunica)...

cacat.

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu invata de pietre sanatoase si curate...mai bine invata cimente si betoane...ca cu alea iei sigur examenu ;) (asta daca faci cu voinitchi...daca nu...tot alea-s baza)

Anonim spunea...

ti-am zis sa nu te mai stresezi ca vin eu sa iti suflu. off.. nu ai pic de incredere :-p

nechi spunea...

maco....maco??? qu'est-ce que c'est??? si da...fac cu ala :P
mersi de sfat