luni, 26 mai 2008

mission failed!

operatiunea "relaxare in mangalia" a fost un esec total. ai mei au reusit sa ma enerveze inainte sa dau ochii cu ei... foarte tare. macar stiu ca am mancat mai sanatos... in rest...pula somnul si relaxarea pe care mi-o programasem. ata ete... va trebui sa incerc sa ma "refac" paici...prin bucuresti. cum dracu nush ca e extraordinar de cald si eu urasc caldura si vara.

un eveniment a reusit sa ma faca azi sa zambesc nitzel... si anume faptu ca la practica topografica am luat 9. finally. am terminat cu asta. urmeaza sesiunea. cre ca o sa o fac prin safen. cine vrea sa ma acompanieze...este rugat sa lase un comment :))

Un comentariu:

eu_anca spunea...

In ceea ce priveste relaxarea ta eu ti-am mai zis k ar trebui sa inveti sa ignori. Pe principiul "zambeste si da din cap" cum tu m-ai invatat. Sper ca niciunul dintre parintii tai sa nu citeasca blogul ca ne-am ars si tu si eu. Dar nu-i nimic. Pentru nota primita pe poriect nu pot decat sa te felicit din nou pentru ca si eu stiu cat de mult ati muncit la el. O valoare mai pe langa dar nu tre sa stie nimeni. :-p Bafta in stresiune. Si tie si mie. O sa am nevoie. :*